transicions

Per un abordatge integral de les transicions educatives

El curs Acompanyament, transicions i èxit educatiu, que ha acollit a professionals de deu ens locals, ha reforçat una idea de treball que promou l'abordatge integral d'aquests processos, i que identifica la necessitat de que els ajuntaments es dotin d'eines que els permetin optimitzar els seus recursos per tal de realitzar un òptim acompanyament a les transicions educatives al seu territori.

La finalitat d'aquest curs ha estat analitzar els recursos, programes i/o serveis socioeducatius implicats en l'articulació de les transicions en el territori i les seves relacions.

Accés a notícia original 

Valoracions qualitatives de participants a accions formatives (VII). Acompanyament, transicions i èxit educatiu.

Valoracions qualitatives de participants d'algunes accions formatives sobre el que pensen que podran aplicar al seu lloc de treball i sobre aquells elements que els han cridat més l'atenció. 

Accés a més valoracions d'accions formatives en educació.

Acompanyament, transicions i èxit educatiu.

Carme Camprubí, agent socioeducatiu de la Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Torelló.

Què penses que podràs aplicar al teu lloc de treball?

L'objectiu principal pel qual em vaig decidir realitzar el curs d'Acompanyament, transicions i èxit educatiu era poder donar resposta a l'objectiu del Projecte educatiu de Torelló: Millora de l'èxit educatiu.

Al llarg del curs se'ns ha visibilitzat la importància de treballar l'acompanyament durant les diferents transicions  (de P2 a P3, de 6è de primària a 1r d'ESO) per tal de