Què has après

Valoracions qualitatives de participants a accions formatives (VII). Acompanyament, transicions i èxit educatiu.

Valoracions qualitatives de participants d'algunes accions formatives sobre el que pensen que podran aplicar al seu lloc de treball i sobre aquells elements que els han cridat més l'atenció. 

Accés a més valoracions d'accions formatives en educació.

Acompanyament, transicions i èxit educatiu.

Carme Camprubí, agent socioeducatiu de la Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Torelló.

Què penses que podràs aplicar al teu lloc de treball?

L'objectiu principal pel qual em vaig decidir realitzar el curs d'Acompanyament, transicions i èxit educatiu era poder donar resposta a l'objectiu del Projecte educatiu de Torelló: Millora de l'èxit educatiu.

Al llarg del curs se'ns ha visibilitzat la importància de treballar l'acompanyament durant les diferents transicions  (de P2 a P3, de 6è de primària a 1r d'ESO) per tal de